رسانهملی اما این بار با همه توان و تجربه خود به عرصه ورود کرده است؛ اقدامی جدید، خلاقانه، نوآورانه و البته دارای ریسک بزرگ که مدیران ارشد رسانهملی آن را پذیرفته و درمرحله اقدام و عمل قرار دارند.نیاز امروز جامعه به میکرورسانهها و میکروشبکهها یا شبکههای بومی و محلی با نگاه مردمی درکنار فعل و انفعالات حوزه فناوریهای نوین و رقبای نوپدید در عرصه رسانه نیازمند بازآرایی کنشگری رسانه در حوزه فنی و محتوایی است که در دوره تحولی سازمان در دستورکار مدیران رسانهملی قرار گرفته است.درگیر کردن مردم به عنوان مهمترین سرمایه رسانه با محتوا و تولید، دیدگاه مترقی «مردم در دل رسانه و رسانه در دل مردم» و نگاه هوشمندانه و شناختی به جایگاه رسانههای رسمی و طراحی و ترسیم فعالیت ۳۶۰ درجهای با رسانههای متعدد و گاه غیررسمی درجهتدهی به افکار عمومی نیازی است که به خوبی درک شده و برای آن در دل این طرح، طراحی شده است.توجه جدی و همهجانبه به لایههای گوناگون محتوا و مخاطب درکنار ذائقهسنجی و نگاه اقناعی، ادراکی به موضوعات اساسی و مهم در نظام مسائل اقشار مختلف جامعه این فرصت را برای رسانه ایجاد کرده است که مرجعیت رسانهای خود را تقویت کرده و لایههای کنشگری رسانه را حول محور خود تعریف و تجمیع کند.شبکه گسترده تولید و توزیع محتوای رسانهملی در سطح بینالمللی، ملی، منطقهای و استانی امروز به مدد این اقدام مهم تا مرحله شهرستانی، خود را گسترش خواهد داد و گامی اساسی و مهم برای دستیابی به عدالت رسانهای خواهد برداشت. این فرصت بینظیر و بیسابقه اگر درست استفاده شود، حتی بعد از انتخابات به عنوان یک ظرفیت مستمر و بومی و محلی در زیستبوم رسانهای کشور قابل استفاده و بهرهبرداری است.تقویت وحدت و همدلی در عین کثرت و تنوع قومی، زبانی، نژادی و مذهبی در نقاط مختلف کشور، کشف و شناسایی، معرفی و تشریح ظرفیتها، چهرهها، مناسبات فرهنگی و اجتماعی، دقت هرچه بیشتر در ذائقهسنجی مخاطبان تا پایینترین سطح ممکن و امکان ایجاد شبکهای گسترده و منسجم، مستمر، متکثر و فکور در حوزه رسانه ازجمله دستاوردهای این اتفاق مبارک است.نخستین آزمون این ابتکار خلاقانه را به برکت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن و اسفند۱۴۰۲ انشاءا... رقم خواهد خورد تا ملت بزرگ ایران مانند همیشه با حضوری هوشمندانه، پرشور و سرشار از شعور و معرفت، تنور دو انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را گرم و مقدرات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...کشور را با آرای خود ترسیم و رقم بزنند.